.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نطق های بوش در روز خداحافظي

جرج بوش گفت.. بايد عزم خود را حفظ کنيم و هيچگاه سپر خود را به زمين نگذاريم. بايد همچنان با اعتماد و عزم روشن با جهان تماس برقرار کنيم.در رويارويي با تهديد هاي خارجي مي توان با حرکت به درون به دنبال اسايش بود اما ما بايد انزوا گرايي و محافظه کاري را کنار بگذاريم .عقب نشيني به پشت مرزهاي امريکا صرفا خطر را دعوت خواهد کرد.

وي افزود ..در قرن بيست و يکم امنيت و رونق در داخل امريکا به گسترش ازادي در خارج ارتباط دارد.اگر امريکا ارمان ازادي را رهبري نکند اين ارمان رهبري نخواهد شد. همزمان که ما اين چالش ها را پاسخ مي دهيم امريکا بايد وضوح و روشني اخلاقي خود را حفظ کند .من هميشه درباره خوب و شر صحبت کرده ام اين حرف برخي را ناراحت کرده است اما خوب و بد دراين دنيا وجود دارند که بين انها سازشي هم وجود ندارد.

بوش تصريح کرد..کشتن بي گناهان براي به پيش بردن يک ايدئولوژي در هر زمان و مکاني کاري اشتباه است. ازاد کردن مردم ازسرکوب و نااميدي براي هميشه کاري درست است .اين کشور بايد همچنان براي عدالت و درستي صحبت کند .بايد هميشه اماده دفاع از اين دو مسئله باشيم.

رئيس جمهور امريکا گفت..امريکا کشوري جوان و پر از پويايي است و هميشه درحال رشد است و خود را تجديد مي کند .حتي در سخت ترين زمان ها ما چشم به افق گسترده اي که در پيش ما است دوختيم.من به اينده امريکا اطمينان دارم چون شخصيت مردم امريکا را مي شناسم.امريکا کشور الهام بخش مهاجران براي به خطر انداختن همه چيز به منظور رسيدن به روياي ازادي است .امريکا کشوري است که در ان مردم در زمان خطر از خود ارامش نشان مي دهند و در زمان متحمل شدن درد و رنج براي يکديگر دلسوزي مي کنند.

بوش در ادامه تعدادي از افراد حاضر در محل سخنراني را به عنوان نمونه اي از افراد خوب در امريکا معرفي کرد که در زمينه هاي مختلف اقدامات خيرخواهانه مي کنند.

بوش گفت..با شجاعت مردم امريکا و اعتماد به ايده ال ها اين کشور بزرگ هرگز خسته نخواهد شد هرگز ترديد به خود راه نخواهد داد و هرگز شکست نخواهد خورد.

وي گفت.. خدمت کردن به مردم امريکا به عنوان يک رئيس جمهور افتخاري براي همه عمرم محسوب مي شود. روزهاي خوب و روزهاي سختي در دوره رياست جمهوري من وجود داشتند اما من هر روز از بزرگي کشورمان الهام گرفتم .شهروند امريکا بودن لقبي است که من هميشه افتخار خواهم کرد که ان را دارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.